🔹نسل چهارم اینترنت همراه اول در خنجشت راه اندازی گردید🔹
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت اهالی محترم خنجشت، با تقدیر و تشکر از جناب آقای فرهمند عزیز که باتلاش شبانه روزی خود در مرکز مخابرات خنجشت و با همکاری و پیگیریهای به جد شورای اسلامی ودهیار محترم نسل چهارم اینترنت همراه اول درخنجشت راه اندازی گردید
🔻مهدی محمدی عضو شورای اسلامی دهستان خنجشت🔻